Звернення №21

Статус: Надано інформацію Відповідальний: Розробник сайту
Від кого: Фізична особа
Дата реєстрації: 24 квітня 2014 р. 14:01
Питання: Маю питання до фахівців у сфері оподаткування
Текст звернення: Хотіла отримати консультацію спеціаліста податкової інспекції, прийшла до центру в міськвиконком відповідно до графіку роботи спеціаліста у відповідній кабінці. Спеціаліста на місці немає. Адміністратор запропонував отримати консультацію по телефону. Стоячи. Біля стійки адміністратора. По телефону мені відповіли, що графік центр діалог придумав собі сам і взагалі - треба консультація - приходьте в кабінет в податкову. А навіщо тоді створювали центр? Щоб я витратила свій час? Прогулялась в міськвиконком? А у центрі такий слоган красивий про прямування до Європейських стандартів..... Ех...

зміна відповідальної особи
Ганна Іванівна  →  Розробник сайту  24 квітня 2014 р. 14:01

зареєстровано


зміна статуса
Прохорець Людмила Іллівна  → Розглядається  25 квітня 2014 р. 09:49

 


зміна статуса
Прохорець Людмила Іллівна  → Надано інформацію  30 квітня 2014 р. 15:12

Відповідно до рішення Криворізької міської ради від 14.08.2013 № 281 «Про покращення якості надання послуг мешканцям м. Кривого Рогу» до складу Центру надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м. Кривого Рогу» включено представників Криворізьких об’єднаних державних податкових інспекцій. Згідно з графіком роботи фахівців в Центрі, 23.04.14 консультації мали надаватися представником Криворізької південної об’єднаної податкової інспекції Поздняковою Ганною Іванівною, яка з поважних причин була відсутня. Відділом дозвільно – погоджувальних процедур виконкому підготовлено звернення на керівника податкової інспекції щодо вжиття заходів по дотриманню працівниками зазначеного графіку прийому відвідувачів у Центрі.