Банк бізнес ідей

Бізнес розпочинається з бізнес–ідеї. Вибір бізнес–ідеї – це один з найважливіших етапів у створенні власної справи. На етапі вибору бізнес–ідеї слід дуже ретельно проаналізувати свої бажання, вміння, дії та можливості, щоб не припуститись помилки від початку. У даному розділі стартапи мають можливість пошуку та реалізації бізнес–ідей, здобуття досвіду та знань, розвитку власного бізнесу, налагодження ділових контактів з одарованими представниками студентської молоді міста – учасниками конкурсу «Бізнес–план» та Інститутом розвитку міста Кривого Рогу. Для пошуку інвесторів ви зможете тут розмістити власні бізнес–ідеї. Якщо Ви прийняли для себе рішення – починайте діяти!


Всього бізнес-ідей: 47

По категоріям:

Створення туристичної фірми “Аеліта”

Створення туристичної фірми “Аеліта”
Автор

Невінчана Любов Валеріївна, студентка
Криворізького коксохімічного технікуму Національної металургійної академії України

Мета

Мета проекту:

  • надання якісних послуг в сфері туризму і відпочинку;
  • популяризація Кривого Рогу – міста промислового туризму;
  • створення нових робочих місць;
  • одержання доходу суб`єктом господарювання
Рік 2013
завантажити презентацію
Формат: PDF Розмір: 4.35 MB

Будівництво, введення в експлуатацію та організація надання послуг літнім розважальним комплексом "Токівка"

Будівництво, введення в експлуатацію та організація надання послуг літнім розважальним комплексом "Токівка"
Автор

Кририлюк Інна Валеріївна

Мета

Сприяння розвитку сільського зеленого туризму (агротуризм, відпочинковий,екотуризм) в с.Токівське Апостолівського району, Дніпропетровської області на березі Камянки та Камянського каньону.  

Рік 2015

Продуктовий візок - радник по покупках

Продуктовий візок - радник по покупках

Поки технологічні продуктові візки ще з'являються в магазинах в тестовому форматі, але нова реальність з розумними візками, подібними Smart Cart, все ближче. Чергова спроба поліпшити продаж товарів за допомогою візка-радника зроблена в торговому центрі Pao de Acucar(м. Сан-Паулу, Бразилія). Оснащений планшетним комп'ютером візок повідомляє покупця про кулінарну сумісність продуктів, ділиться рецептами і підказує, на якій полиці знайти бракуючі інгредієнти.

Розумні візки Recipe Cart запустила до супермаркету Unilever, компанія-виробник майонезів і соусів Hellmann's і багато чого ще. Місячна пробна акція була покликана нагадати покупцям про принади майонезу і різноманіття способів його вживання.

При розміщенні банки майонезу в розумний візок Recipe Cart активується система орієнтації візка в супермаркеті, грунтована на NFC- мітках. Через вбудований планшетник візок починає давати поради і рецепти їжі, зробленої з майонезу Hellmann's і продуктів з навколишніх полиць. Наприклад, при проході повз полиці з овочами пропонуються салати, в рибному відділі покупець дізнається про способи запікання риби в майонезі і так далі.

Відео на екрані візка повинне збудити апетит і ненав'язливо підштовхнути клієнта до купівлі "правильної" їжі. А розміщені в магазині NFC- мітки через комп'ютер візка підкажуть покупцеві, де знаходяться бракуючі компоненти блюд по рецептах візка-радника Recipe Cart

Марат Агеев, країна: Бразилія
Джерело: http://coolidea.ru

Хмарний провайдер - постачальник тепла

Хмарні технології, де видалений провайдер надає компаніям-замовникам ресурси своїх серверів для роботи веб-застосувань, обчислень і так далі, набирають популярність і притягують гроші IT- галузі. Тут вже є конкуренція, в якій має шанси досягти успіху німецький гібрид IT- компанії і постачальника комунальних послуг. Компанія AOTERRA планує побудувати мережу серверів, що утворюють розподілений по країні обчислювальний центр. Понизити вартість хмарного сервісу засновники проекту мають намір виключивши відчутні витрати на охолодження серверів. Тепло, що виділяється при їх роботі, піде на користь хазяям нерухомості, що надали місце для комп'ютерів розподіленого дата-центра.

Приватний домовласник або компанія можуть розмістити у своєму приміщенні зі швидким інтернетом сервер AOTERRA і устаткування, що відводить надлишки тепла у будинкову мережу опалювання і гарячого водопостачання. Безкоштовно отримуючи тепло від сервера після установки, хазяїн будинку економитиме на оплаті комунальних послуг. Цифри економії не називаються, але, судячи з призначеної домовласникам ціни за установку сервера-обігрівача в 12 тис. євро і по інтересу населення, економія буде приємна і швидко окупить ці витрати.

Основний бізнес AOTERRA, все ж, це надання хмарних сервісів. Завдяки еко-відповідальному рішенню з утилізацією тепла і економії електрики на кондиціонування, компанія заявляє про намір робити хмарні обчислення більше екологічно чистими, діючи в тренді західної економіки.

AOTERRA представила свій стартап на німецькому краудфаундинговому порталі Seedmatch і за півмісяця до закінчення збору грошей вже зібрала 800 тисяч євро приватних інвестицій при спочатку очікуваних 100 тисячах.

Марат Агеев, країна: Німеччина
Джерело: http://coolidea.ru

Освіжувач-кондиціонер для велосипедистів

Освіжувач-кондиціонер для велосипедистів

Велосипед добрий для активного життя і відходу від автомобільних пробок своєю простотою, малою вагою, задоволенням від катання і користю для здоров'я. Нажаль, у нього немає салону, куди можна сховатися від бризок і опадів, зігрітися в холод і охолодитися на жарі. Але фанати велосипеда не падають духом. Двоє велобайкерів з Ізраїлю, наприклад, придумали зручний велоосвіжувач Q - Fog, замінюючий кондиціонер автомобіля у літню спеку.

Q - Fog - це розпилювач води, подібний тим, що використовують для обприскування рослин. При натисненні пальцем на важіль він викидає на їздця порцію приємно охолоджувальних водяних бризок. Розбризкувач можна різними способами закріпити на кермі велосипеда, щоб натискати на нього при їзді зручним пальцем будь-якої руки. Голівка Q - Fog обертається на всі боки і дозволяє зволожувати різні місця, що вимагають прохолоди. Пластикова ємність з водою об'ємом 100 мл (чого вистачить на пару годин їзди по жарі) кріпиться під кермом. Творці повідомляють, що при катанні на велосипеді в літню спеку декілька натиснень на Q - Fog через кожні 10 хвилин створюють ефект невеликого дощика, а потім, випаровуючись, вода охолоджує розжарений організм велосипедиста.

Вже маючи працездатний освіжувач для велосипеда, автори представили Q - Fog на краудфаундинговому порталі Indiegogo, сподіваючись упізнати відношення велонароду до ідеї велоосвіжувача і зібрати грошей для запуску масового виробництва. Якщо у кінці липня 2013 хмарне фінансування покаже добрі результати, то наступним завданням для проекту стануть домовленості з дистриб'юторами для продажів водяного освіжувача-кондиціонера в різних частинах світу.

Марат Агеев, країна: Ізраїль
Джерело: http://coolidea.ru

Мультисенсорний ресторан

Мультисенсорний ресторан

Ресторатори традиційно заклопотані пошуком кращого місця для свого закладу, ефектними інтер'єрами, вражаючим меню і іншими задоволеннями для клієнтів. Зберігши вишуканість і креатив меню, в іншому засновники Ultraviolet(Шанхай, Китай) зробили ресторан експериментальним. Місце розташування цього закладу громадського харчування ховається від народу, для візиту потрібна передоплата, а головна "фішка" ресторану - це незабутній досвід приймання їжі. Гостей чекає технологічний атракціон, що впливає на усі органи чуття одночасно.

Адреса камерного ресторану з аскетичним на перший погляд інтер'єром і єдиним столом на 10 персон вказується, як «десь в Шанхаї». Клієнтам слід погоджувати бажаний час відвідин з наявністю вільних місць, підтвердити свій намір грошовим завдатком і прибути в зазначений термін до місця збору учасників вечора. Звідти гості будуть доставлені в ресторан, захований на напівзруйнованій фабриці.

Клієнтів Ultraviolet чекає один з 20-ти сценаріїв незвичайної вечері в дивному місці, де смак авангардистських блюд від шеф-кухаря Поля Парэ(Paul Pairet) розкриватиметься в атмосфері віртуального простору. У атракціоні окрім їжі задіяні динамічні проекції і відео на поверхнях залу, що переносять в інші місця і світи; справжній вітер, хоча і штучного походження; звуки і музика з десятків динаміків; кольорове і, звичайно, ультрафіолетове освітлення, що зрежисоване, а також запахи, що спеціально подаються. Спочатку устаткування сховане за білими стінами і стелею і управляється з окремого приміщення. Всього над задоволенням клієнтів працюють 25 співробітників мультисенсорного ресторану, тобто на кожного клієнта доводиться 2,5 людини.

Вартість вечері в ресторані Ultraviolet - від $300 і вище, що немало навіть для небідного Шанхаю, але ж клієнтам обіцяний унікальний і незабутній досвід.

Марат Агеев, країна: Китай
Джерело: http://coolidea.ru

Устаткування для малого бізнесу

Устаткування для малого бізнесу

Будь-яка бізнес ідея може бути втілена в життя, якщо ви тільки докладете до цього зусилля. Тим більше вам знадобляться сили і терпіння, якщо ви захочете зайнятися копчениною. Це дуже складний бізнес, і вам доведеться прикласти багато сил і часу, щоб добитися добрих результатів.

За споживчі властивості вам боятися не слід.

Копченина завжди має попит. Знаходиться ще багато бажають посмакувати ними. Так що можна сміливо братися за цю "смачну" ідею для бізнесу. Вона завжди була і буде актуальна, тим більше що компаній, які можуть запропонувати дійсно якісну продукцію, дуже мало. Тому, у вас є не маленький шанс утілити в життя цю ідею. Причому, заробити на цьому не маленькі гроші. Адже покупці віддають перевагу не лише копченому м'ясу, але і копченій рибі.

Звичайно, є і інші копчені продукти. Риба, м'ясо, гриби, сир, сало - це усе копченина. І повірте, знайдеться немало любителів їх. От як раз для них ми і намагатимемося налагодити виробництво і почати випускати самостійно, на радість усім любителям, копчені продукти.

Бізнес ідея - копчення риби, м'яса, сала дуже актуальна. Реалізувати це усе можна двома способами. Перший це - оптова закупівля. Можна знайти оптовиків, закупити у них копченину і почати продавати. Але оскільки якість у всіх не дуже, краще таким не займатися. Тим більше працювати на когось, або бути від когось залежними - це не наш варіант. Ми розробляємо бізнес-план самостійного копчення і подальшої реалізації.

Отже, ми вибрали другий варіант.

Першим завданням стане пошук приміщення. Оскільки будь-якому бізнесу, потрібне місце. Якщо ви живете в приватному будинку, то проблема відпадає сама собою. Адже у дворі частки будинку багато вільного місця, і вам буде де "розгулятися". В крайньому випадку, можна зробити невелику і недорогу прибудову. Але, у своєму домі робити все простіше. Але якщо ви мешканець квартири - вам доведеться узяти в оренду якесь приміщення. Природно, що в квартирі займатися таким видом діяльності заборонено, тим більше спеціальне устаткування вимагає місця, а в звичайній квартирі його не багато.

Коли ви розібралися з приміщенням, переходимо до устаткування. Для того, щоб бізнес ідея - копчення риби, м'яса, сала, була втілена в життя, вам необхідно придбати електричну коптильню. Вона стане для вас ідеальним початком. Її ціна в середньому 1000 доларів. Буває і дорожче звичайно, але, оскільки ви ще дилетант, вам добре працюватиме і з такою. Розпочніть з неї, а там далі дивитеся самі, чи варто купувати дорожче. Звичайно, якщо у вас все вийде, і виробництво збільшиться, то купити електричну коптильню, яка буде дорожча, вам припаде. А доки, задовольняйтеся цією. Спочатку спробуйте розширити свій бізнес так, а потім вже вирішуйте.

Далі вам доведеться потурбуватися про продукти. Радимо вам знайти постачальника, який зможе запропонувати вам ті продукти, які ви зможете коптити. Вибирайте товар, на який є попит. Скажімо так, який зараз максимально затребуваний. З пошуком компанії, яка поставляє продукти, у вас проблем не повинно бути. Адже їх не так вже мало, але якщо розділити їх за якістю, то виявляється що їх не дуже-то і багато. У будь-якому випадку ви повинні почати пошук. Головне, не кидайтеся на першу компанію, що попалася, завжди переглядайте і інші варіанти. Як не дивно, багато "лінивців" знайшовши одну компанію, відразу починають працювати тільки з нею. Не поступайте так. Завжди є вигідніші умови, тому постарайтеся переступити через свою лінь, і знайти їх.

Звичайно, є і інші копчені продукти. Риба, м'ясо, гриби, сир, сало - це усе копченина. І повірте, знайдеться немало любителів їх. От як раз для них ми і намагатимемося налагодити виробництво і почати випускати самостійно, на радість усім любителям, копчені продукти.

Також стежте за ціновою політикою. Порівнюйте ціну і якість продуктів. Ніколи не беріть несвіжі продукти. Попри те, що ви все одно їх коптитимете, якщо вони зіпсовані, то це відразу відчується. І як розумієте, після такого, вам навряд чи хтось довірятиме. А якщо пропаде довіра до товару, замовники просто відмовляться від ваших послуг. І там де ви могли запрацювати, це зробить хтось інший, чесніший виробник, який подумав про якість своєї продукції.

Далі реалізація продуктів. Тут можна поступити двома варіантами. Ви можете орендувати собі точку на ринку або десь ще. Тоді ви самі продаватимете свою продукцію, і контролюватимете її попит. Також зможете дізнатися багато нового про ринок і його продукцію. Або ж стати постачальником. Свою продукцію ви можете запропонувати приватним підприємцям, кафе, супермаркетам, кафе або ресторанам. Копченина скрізь затребувана. Головне стежити за якістю і ціновою політикою ваших продуктів. Все-таки, наприклад магазини захочуть теж щось запрацювати, продаючи вашу продукцію. Тому, чим дешевше ваша продукція, тим у вас більше шансів її реалізувати.

Джерело: http://www.bizidei.ru

Бізнес план кондитерських виробів

Бізнес план кондитерських виробів

Кондитерський бізнес, напевно, в глибокому дитинстві хотіли відкрити всі, і тому багато хто намагався відкрити свою справу, пов'язану з кондитерськими виробами. Проте, на жаль, не багатьом відомо, що саме кондитерський і взагалі продуктовий бізнес вимагає не малих вкладень сил і енергії. Потрібно постійне вкладення себе в цю справу. Для того, щоб відкрити ефективний і прибутковий кондитерський бізнес необхідно зайнятися для початку його підготовкою, тобто створити бізнес-план.

Отже, підприємство, яке надалі планує виробництво кондитерських виробів, як і будь-яке інше підприємство, потребуватиме вкладень, тобто в певних грошових коштах, які вкладатимуться в справу. Отже, спершу необхідно визначити номенклатуру продукції, якою ви власне і хочете займатися. Саме від неї залежить ваш успіх. Приміром, коли ви все ж визначили, що для вас є пріоритетним напрямом, тоді вже точно можна сказати яке устаткування необхідно для запуску необхідних виробничих потужностей. Визначивши устаткування, його кількість і розміри, ви будете вже точно знати, скільки вам необхідно площі в квадратних метрах. Тільки у такий спосіб, можна визначити, скільки необхідно грошових коштів вкласти в приміщення.

Отже, бізнес план кондитерських виробів, повинен включати такі первинні витрати:

  • оформлення документів;
  • підбір приміщення, яке відповідатиме не лише усім нормам і правилам, але і вашим особистим запитам;
  • далі необхідно буде оформити людей на роботу, починаючи від виконавчого директора і закінчуючи водієм в експедиційній службі;
  • оренда або купівля устаткування;
  • оренда або купівля машин;
  • купівля сировини.

Усі ці витрати досить таки значні. Крім того, зверніть увагу, що навіть при мінімальній кількості задіяних людей, ваш штат співробітників буде все одно великим, тому що в цій галузі без фахівців не обійтися.

Хотілося б окремо відмітити деякі пункти, які торкатимуться приміщення. Воно не має бути підвальним. Приміщення повинне мати хорошу вентиляцію, гарячу і холодну воду, склад продукції готової, склад для сировини. Також воно повинне включати - офісні приміщення, а також місце під автопарк. Крім того, потрібна спеціально-обладнана каса. Усі приміщення повинні відповідати санітарно-епідеміологічним нормам, тому зверніть увагу на якість стін і приміщення в цілому, тому що перевірки, які зможуть знайти порушення, спричинять зайві витрати і постійний головний біль. Крім того, це усе може позначитися ще і на якості вироблюваної вами продукції, тому не варто ризикувати зайвий раз.

Збут кондитерських виробів планується власним відділом, це повинно бути організоване підприємство, тобто команда торгових представників, які налагодять постійні продажі і зможуть забезпечити збут продукції. Крім того, в перспективі планується вийти за межі міста, а потім і за межі області. Тобто об'єм вироблюваної продукції буде рости. Внаслідок моніторингу було визначено кількість продукції, яку може спожити середнє по своїх розмірах місто. Торгівля здійснюватиметься за допомогою 409 магазинів, 29 супермаркетів, 129 кіосків, більш-менш великого розміру, де є аналоги нашої майбутньої продукції і по них спостерігається рух. Також можна укласти попередню домовленість з 49 дошкільними і шкільними установами, вісьмома лікарнями і санаторіями, які можуть стати споживачами цієї продукції.

Планується відділ доставки, який включатиме відділ логістики, а разом з ним і парк машин. На даний момент їх планується п'ять, надалі буде розкидано по районах більше, а, отже, і парк необхідно буде розширити. Усі фургони відповідають нормам, вони досить таки місткі. Тобто, заздалегідь підрахувавши, можна зробити висновок про те, що вироблювана кількість продукції, на передбачувані точки збуту, в даний момент може вивезти п'ять машин. Природно за умови їх справності. Тому така кількість транспорту буде потрібна для нашої діяльності.

Бізнес-план кондитерських виробів передбачає дві форми оплати своєї діяльності. Це може бути безготівковий розрахунок, а також готівкова оплата в касу. Надалі при розширенні планується служба інкасації, на даний момент обійдемося без неї. Що ж до постачання продукції, то тут передбачається спеціалізований транспорт від постачальника. До речі кажучи, від самовивезення за дорученням клієнтові пропонується знижка три відсотки, тому, можна скористатися такою послугою. Тобто ваші ж витрати на логістику будуть здешевлені, а значить ніякого збитку вам це не принесе. Також пропонується знижка до 12% клієнтам, які вважаються великими, тобто оптовими. За рахунок великого обсягу їх замовлення, ви і так непогано запрацюєте, тим самим ваш бізнес досягне терміну окупності через рік.

Джерело: http://www.bizidei.ru