Процедура реєстрації РРО зазнала спрощення

Дата публікації:12 вересня 2019 р.

Процедура реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (РРО) набула суттєвих змін. Наразі реєстрація РРО здійснюється на підставі однієї заяви без додатків. Крім того, з'явилась можливість подачі такої заяви в електронному вигляді через Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/), що є вагомим внеском в розвиток електронних сервісів в частині надання адміністративних послуг.

На сьогодні близько 92 % зазначених заяв подаються платниками податків саме в електронному вигляді. Для порівняння, до введення в дію змін (квітень 2019 року) процедура реєстрації РРО передбачала подання до контролюючого органу значного переліку документів для реєстрації РРО, переважно паперовий обмін документами між учасниками відносин у сфері використання РРО, декілька візитів суб’єктів господарювання – користувачів РРО до контролюючого органу та до центру сервісного обслуговування (ЦСО) під час реєстрації РРО.

Діджиталізація процесу реєстрації РРО/КОРО (книги обліку розрахункових операцій) має значну кількість переваг, а саме:

  • реєстрація на підставі однієї заяви без додатків, поданої в електронній формі;
  • запровадження електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування РРО (виробник РРО, ЦСО, суб’єкт господарювання, ДПС);
  • мінімізація часових витрат, заощадження платниками податків та контролюючим органом паперу.