Держпраці пропонує роботодавцям альтернативний варіант документообігу в системі управління охороною праці

Дата публікації:11 лютого 2021 р.

Державною службою України з питань праці розроблено проект наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України „Про затвердження Порядку впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці”.

Проект наказу передбачає можливість організації роботи в системі управління охороною праці, зокрема створення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, оброблення, використання та знищення різних видів документів, які сьогодні регламентовано чисельними нормативно-правовими актами з охорони праці, шляхом запровадження електронного документообігу, що сприятиме зниженню навантаження на суб’єктів господарювання.

Впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці має виключно альтернативний, чинному законодавству з охорони праці, варіант, а саме роботодавець має право вибору у який спосіб здійснювати на підприємстві документообіг в системі управління охороною праці – в паперовому чи електронному.

Також в умовах пандемії COVID-19 роботодавці змушені переходити на технології, які вони не планували впроваджувати до певного часу, і переглядати свої стратегічні пріоритети та вирішувати нагальні проблеми, зокрема шляхом цифрової трансформації.

Реалізація проєкту акта сприятиме: економії часу, підвищенню продуктивності та інших внутрішніх процесів суб’єктів господарювання; оптимізації та покращенню комунікацій, як внутрішніх, так і зовнішніх; поліпшенню оптимізації робочого процесу; безперервному проведенню онлайн навчання та інструктажів на виробництві в умовах пандемії; можливості виходу на новий рівень взаємовідносин між замовником та підрядними організаціями в системі управління охороною праці.

Ознайомитися з проектом можливо на офіційному веб-сайті Держпраці: www.dsp.gov.ua(розділ „Діяльність” підрозділ „Регуляторна діяльність”, розділ „Громадянам” підрозділ „Консультації з громадськістю”).