Конкурс “Краудфандінг для соціального підприємництва”від Міжнародного фонду Відродження

Дата публікації:29 грудня 2021 р.

Мета конкурсу – зміцнити діючі соціальні підприємства, популяризувати соціальне підприємництво та створити позитивну практику залучення соціальними підприємствами коштів спільноти. Конкурс реалізується в рамках проєкту “EU4USociety” у співпраці з Європейським Союзом – https://www.irf.ua/contest/konkurs-kraudfanding-dlya-soczialnogo-pidpryyemnycztva-2/.  

 Фонд прагне здійснити залучення коштів громади для підтримки створення нових або розширення діючих соціальних підприємств.

 Учасники конкурсу – громадські організації, спілки, асоціації, товариства та інші об’єднання, зареєстровані відповідно до українського законодавства як неприбуткові або благодійні організації.

 Мінімальна сума залучених коштів для дофінансування успішних кампаній, які Фонд дофінансовуватиме у межах цієї ініціативи, становить 50 000 грн, а максимальна –200 000 грн.

Кошти гранту від Фонду може бути спрямовано як на виробництво контенту, так і на розвиток медіа, зміцнення його як організації (формування стратегії розвитку, маркетингові дослідження, налагодження бізнес-процесів тощо).

 Графік проведення конкурсу у 2022 році:

Гранична дата подання заявок для участі у першому етапі

Повідомлення результатів попереднього відбору

15 лютого 2022 року

15 березня 2022 року

15 травня 2022 року

15 червня 2022 року

15 вересня 2022 року

15 жовтня 2022 року

 

Процедура конкурсу

Крок 1. Подання концептуальної заявки шляхом заповнення короткої аплікаційної форми https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=2Zr2MU-CPk2mTxFthR3yez4Xes6XJwxLjH88Y6O-d5ZURUZKUU0wNFhZQTlGMUNRVzNKMjYzVUUwVy4u

Критерії відбору заявок на першому етапі:

·  соціальна складова діяльності підприємства (чітко визначена суспільна проблема, яку вирішує підприємство; дотичність цієї проблеми до наскрізних тематичних пріоритетів фонду “Відродження” – права людини, інклюзія, гендерна рівність, екологічна сталість, європейська інтеграція України, доступ до якісної освіти, громадянська освіта, протидія корупції; окреслена цільова аудиторія (бенефіціари) проєкту);

·  реалістичність бізнес-ідеї: сталість підприємства (для діючих ініціатив) або реалістичність прогнозу досягнення підприємством певного рівня дохідності в майбутньому;

·  спроможність команди проєкту та фінансова обґрунтованість  (реалістичність збору заявленої суми шляхом краудфандінгу; обґрунтовані та збалансовані витрати бюджету).

Крок 2. Якщо вашу заявку схвалено – вам потрібно залучити кошти від громадян на свій проєкт на “Спільнокошті” (партнерській платформі нашої програми), іншому краудфандінговому веб-сайті або платформі залучення регулярних внесків від аудиторії (наприклад, Patreon). Термін підготовки та проведення кампанії – не більше 6 місяців  від дати повідомлення від Фонду про партнерство.

Термін підготовки та проведення кампанії – не більше 6 місяців від дати повідомлення від Фонду про партнерство. 

Крок 3. Якщо краудфандінг завершився успішно –  Фонд фінансує проєкт громадської організації у сумі, яка дорівнює зібраній шляхом краудфандінгу (але не більшій, ніж підтверджена Фондом сума дофінансування).  Просимо звернути увагу, що для отримання дофінансування від Фонду, необхідно буде після успішного завершення краудфандінгової кампанії зареєструвати повну аплікаційну форму та бюджет проєкту у системі «Електронний конкурс» Міжнародного фонду «Відродження».

Зверніть увагу!

·  Кінцева дата реалізації проєктів у межах конкурсу EU4Usociety – 16 жовтня 2023 року. Усі гранти, надані на дофінансування успішних краудфандінгових кампаній, повинні бути завершені до цієї дати.

·  Одна і та сама організація не може претендувати на підтримку у загальному обсязі більше ніж 60 000 євро протягом реалізації проєкту “EU4USociety” (2020 – 2023 роках).

·  Фонд не надає грантів політичним партіям, релігійним громадам і приватним (фізичним) особам.

·  Організації, які отримують грант,  відповідають за моніторинг стану впровадження проєкту та оцінювання його результатів, дотримання комунікаційної політики та брендування проєктів ЄС. Організації-реципієнти гранту подаватимуть звіти за надані Фондом кошти відповідно до форм звітності у визначеному  Фондом форматі. Для підготовки краудфандінгових кампаній може бути також організовано менторінговий супровід (за потреби).

·  Для допомоги організаціям, які було відібрано на першому етапі, Фонд “Відродження” спільно з партнерами організує онлайн-практикум з краудфандінгу. Організації-переможці першого етапу конкурсу та отримувачі грантів будуть запрошені також до участі у зустрічах грантерів та інших заходах, що організовуватиме МФВ для налагодження мережування, навчання та посилення організаційної спроможності партнерів проєкту “EU4USociety”.

·  Найчастіші запитання по конкурсах з краудфандінгу – тут (https://www.irf.ua/kraudfanding-dlya-media-kultury-ta-soczialnogo-pidpryyemnycztva-najchastishi-zapytannya).

У 2020 році Міжнародний фонд “Відродження”» (МФВ) за фінансової підтримки ЄС розпочав проєкт “EU4USociety”. Загальною метою Проєкту є посилення залучення, сталості, спроможності, актуальності та впливу українського громадянського суспільства у вирішенні актуальних внутрішніх, регіональних та глобальних викликів.

Більше про проєкт EU4USociety – тут.