Здійснюємо державну реєстрацію суб’єкта господарювання

«Вже більше 3 років виконком Криворізької міської ради здійснює свою діяльність у сфері реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців через управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради.

Найголовніший результат роботи управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради – це ліквідація черг, що досягнуто завдяки збільшенню кількості «офісів реєстрації» з 1 до 14, у тому числі 2 «Мобільних офіси муніципальних послуг» та 2 «Мобільних кейси», і тепер 90 % усіх звернень по місту з реєстрації бізнесу опрацьовуються саме у виконкомі міської ради.

Окрім того, послуги з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців надають нотаріуси (державні та приватні).

Як учасник Центру адміністративних послуг «Віза» управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради активно працює за пілотними проектами «пакетних» послуг: «Новий суб’єкт – новий об’єкт»; «Втрата близької людини»; «Втрата документів»; «Зміна імені»; «Оформлення документів спадкоємця»; «Зміна місця проживання».

Взяття на облік усіх зареєстрованих юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в органах державної статистики, ДФС, ПФУ здійснюється в автоматизованому режимі, шляхом передачі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (надалі – Єдиний державний реєстр) до інших реєстрів.

Фактом, що підтверджує державну реєстрацію суб’єкта господарювання - є наявність відповідного запису в Єдиному державному реєстрі.».


Фактична адреса державних реєстраторів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:

50057, м. Кривий Ріг, майдан Праці, буд. 1, 2-й поверх
Телефони:
  • (0564) 94 83 45 – державні реєстратори;
  • 098 986 26 59 – державні реєстратори
Режим роботи
державних реєстраторів:
  • Понеділок-п’ятниця: 8:30-12:30 – 13:00-17:00 – надання консультацій, прийом та видача документів.
На період карантинних обмежень режим роботи державних реєстраторів:
  • Понеділок-п’ятниця: 8:00-12:30 – 13:00-16.30 – надання консультацій, прийом та видача документів.
Прийом заявників здійснюється виключно за попереднім записом за номером 098 986 26 59.

Державні реєстратори інформують:

«Для того щоб фізична особа набула статусу підприємця, їй необхідно здійснити державну реєстрацію фізичної особи підприємцем, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

Документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій або електронній формі.

У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням.

Якщо документи подаються у паперовій формі, заявник пред’являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, передбачений Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

У разі якщо заявником є іноземець або особа без громадянства, документом, що посвідчує особу, є національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу іноземця або особи без громадянства.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження (крім випадку, якщо відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі).

Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність.

Дійсність довіреності, нотаріально посвідченої відповідно до законодавства України, перевіряється за допомогою Єдиного реєстру довіреностей.

Документи в електронній формі подаються заявником через портал електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, за умови підписання заявником заяви з використанням засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.

Виконавчий комітет Криворізької міської ради продовжує втілювати нові розробки електронного врядування для того, щоб надавати адміністративні послуги ПРОСТО, ДОСТУПНО, ЯКІСНО!

Актуальні електронні форми заяв про відкриття та закриття ФОП можна знайти та заповнити на наших сайтах: Криворізькому ресурсному центрі та Центрі адміністративних послуг «Віза». Отже, дані заяв криворіжці можуть заповнити, зробивши 3 прості кроки:

1. Перейти за одним з посилань:

  1. Знайти та заповнити відповідну заяву.
  2. Роздрукувати заповнений файл.

Для зручності громадян прийом документів для реєстрації бізнесу здійснюють:

  • Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради - м-н Праці, буд. 1 (2-й поверх)
  • Центр адміністративних послуг «Віза» - пл. Молодіжна, буд. 1, 50101, м. Кривий Ріг, «Гаряча лінія» 0-800- 500-459
  • Територіальні підрозділи Центру адміністративних послуг «Віза»;
  • Тернівський район, вул. Короленка, 1А, каб. 129;
  • Покровський район, вул. Шурупова, 2, каб. 113 ;
  • Саксаганський район, вул.Володимира Великого 32, каб.119;
  • Довгинцівський район, вул. Дніпровське шосе, 11, каб. 102;
  • Центрально-Міський район, вул. Староярмаркова, 44;
  • Інгулецький район: проспект Південний, 1; вул. Гірників, 19, каб.11

Також зареєструвати власний бізнес можна не виходячи з дому чи офісу. Для цього необхідно скористатися електронними послугами: «Он-лайн будинок юстиції» (online.minjust.gov.ua), Єдиний державний портал адміністративних послуг (poslugy.gov.ua), портал державних послуг іGov, онлайн-платформу «Дія.Бізнес»

Електронні форми документів з автоматичною перевіркою і підказками мінімізують ризик допущення помилок під час їх заповнення. Далі залишається лише накласти електронний цифровий підпис на заяву та чекати результату надання адміністративної послуги.»

«Для державної реєстрації фізичної особи підприємцем подаються такі документи:

  • заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем, в якій може зазначатися прохання про реєстрацію такої особи платником податку на додану вартість та/або обрання спрощеної системи оподаткування;
  • нотаріально засвідчена письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальника чи органу опіки та піклування - для фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності;
  • договір (декларація) про створення сімейного фермерського господарства - у разі державної реєстрації фізичної особи, яка самостійно або з членами сім’ї створює сімейне фермерське господарство відповідно до Закону України «Про фермерське господарство».
Послуга реєстрації ФОП - безкоштовна.».

«Документи, що подаються для державної реєстрації, повинні відповідати таким вимогам:

  • документи мають бути викладені державною мовою та додатково, за бажанням заявника, - іншою мовою (крім заяви про державну реєстрацію);
  • текст документів має бути написаний розбірливо (машинодруком або від руки друкованими літерами);
  • документи не повинні містити підчищення або дописки, закреслені слова та інші виправлення, не обумовлені в них, орфографічні та арифметичні помилки, заповнюватися олівцем, а також містити пошкодження, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст;
  • документи в електронній формі мають бути оформлені згідно з вимогами, визначеними законодавством;
  • заява про державну реєстрацію підписується заявником. У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена;
  • документи, видані відповідно до законодавства іноземної держави, повинні бути легалізовані (консульська легалізація чи проставлення апостиля) в установленому законодавством порядку, якщо інше не встановлено міжнародними договорами;
  • документ, викладений іноземною мовою, повинен бути перекладений на державну мову із засвідченням вірності перекладу з однієї мови на іншу або підпису перекладача в установленому законодавством порядку;
Форми заяв про державну реєстрацію затверджуються Міністерством юстиції України.».

Підставами для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, є:

  • подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі;
  • невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;
  • невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі;
  • невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі;
  • невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

Розгляд документів зупиняється на строк, що становить 15 календарних днів з дати їх зупинення.

Документи, що потребують усунення підстав для зупинення розгляду документів, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.».

«Вичерпний перелік підстав для відмови у державній реєстрації визначений Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»:

  • документи подано особою, яка не має на це повноважень;
  • у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії;
  • не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;
  • документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації;
  • наявні обмеження на зайняття підприємницькою діяльністю, встановлені законом;
  • наявність в Єдиному державному реєстрі запису, що фізична особа вже зареєстрована як фізична особа - підприємець
  • подані документи суперечать вимогам законів України.

Повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації повинно містити посилання на конкретну норму (пункт, статтю) законодавства із зазначенням, що саме порушено під час оформлення та подання документів, а також повинно бути зазначено, який саме пункт чи стаття поданого заявником документа (статуту, протоколу тощо) не відповідає нормам законодавства.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

Після усунення причин, що були підставою для відмови у державній реєстрації, заявник може повторно подати документи для державної реєстрації.».

«Розгляд документів здійснюється протягом 24 годин після їх надходження, крім вихідних та святкових днів.

За результатом проведеної державної реєстрації державний реєстратор за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру вносить відомості до цього реєстру та формує з нього виписку, яка за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру розміщується на порталі електронних сервісів у день проведення державної реєстрації.

У разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі, за результатом проведеної державної реєстрації, за бажанням заявника, виписка з Єдиного державного реєстру надається у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора або печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку якщо державним реєстратором є нотаріус).».